[rosedu-general] Nomenclatură mamba

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Fri Apr 3 15:04:20 EEST 2009

Salut,

M-am lovit de vreo câteva ori de problema numelor mașinilor noi și a
locurilor unde am și eu acces. Am documentat aici poate mai are cineva
nevoie:

mamba.cs.pub.ro
- 141.85.37.26
- mașina principală sub care stau celelalte (hipervizoru)

swarm.cs.pub.ro
- 141.85.37.41
- mașină pentru useri
- root: root at mamba, razvan, mircea, vlad, lucianc

elf.cs.pub.ro
- 141.85.37.42
- mașină pentru laboratoare
- root at mamba, razvan, mircea, george

koala.cs.pub.ro
- mașina pentru proiecte
- 141.85.37.43
- root at mamba, razvan, mircea, luciang

rosedu2.cs.pub.ro (cdl.rosedu.org, git.rosedu.org)
- 141.85.37.44
- root at mamba, razvan, sergiu, alexef, vlad, lucianc, luciang, andreis,
mbpro at 10-6-4-157.eregie.pub.ro (WTF? who's he?)

mașina 'playground' - no name
- ssh -l root mamba.cs.pub.ro -p 40022
- nu i-am găsit IP (ifconfig nu listează nici o adresă publică)
- ar fi liber 141.85.37.45 (IP temporar pentru cursuri2.cs.pub.ro, nefolosit)
- root at mamba, razvan, sergiu, lucianc, luciang, alexef, vlad, mircea,
george, vali, malex

Dacă am greșit vă rog să mă corectați.
Punem un nume și un IP pe playground?

--