[rosedu-general] RSoC la final

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Tue Sep 30 11:48:05 EEST 2008

On Tue, 2008-09-30 at 11:47 +0300, alex at rosedu.org wrote:
> Salut,
>
> Stiu ca este o perioada aglomerata, insa cred ca ar fi cazul sa
> publicam pe http://soc.rosedu.org/ cateva informatii despre
> rezultatele RSoC.
>
> Pentru acest lucru îi rog pe Lucian, Andrei, Alexandru Mosoi, Mircea
> si Alex Morega sa scrie aici sau la soc at rosedu.org 2 paragrafe despre
> cine si ce a facut vara asta la proiectele de care raspund.
>
> Pentru wouso voi scrie eu sau Sergiu.

Aceste informatii ar trebui sa apara si pe site-ul ROSEdu. Un anunt cu
incheierea proiectelor, rezultate obtinute, descrierile celor de mai
sus, si, de ce nu, cateva posturi/feedback al participantilor in aceste
proiecte (care isi gasesc timp). Cine intra pe www.rosedu.org ar trebui
sa fie anuntat de incheierea RSoC si de informatii referitoare. Eventual
cu un link de forma "Citeste mai mult aici ...".

Razvan