[rosedu-general] [RFC] Asociația ROSEdu

Alex Juncu alexandrujuncu at yahoo.com
Thu Sep 18 14:21:02 EEST 2008

--- On Thu, 9/18/08, Sergiu Iordache <sergiu.iordache at gmail.com> wrote:

> From: Sergiu Iordache <sergiu.iordache at gmail.com>
> Subject: Re: [rosedu-general] [RFC] Asociația ROSEdu
> To: "Lista principala" <rosedu-general at lists.rosedu.org>
> Date: Thursday, September 18, 2008, 1:35 PM
> mai convins că ar trebui
> informaţii destul de incomplete
> plecare. Pe lângă cele două
> problemă), probabil o să ne
> trebui.
>
> Când citiţi să vă uitaţi la ce scrie pentru
> asociaţii. Fundaţiile
> implică o organizaţie mult mai mare şi costuri
> considerabil mai mari.
> [...]

Iar revine flame-ul despre asociatie :P
In principiu sunt de acord sa devenim asociatie, dar, dupa cum am finalizat ultimul flame pe tema, parca nu se prea potriveste cu spiritul independent al rosedu (parca AndreiB zisese ca "We're coders, not lawyers" :P)
Nu prea le am cu chestiile juridice, dar pot sa ma informez. De asemenea Tibi stiu ca are ceva experienta cu asaceva.
Ce trebuie stiu e ca daca vrem sa facem asta, avem ceva de muncit. Sunt cateva obstacole (cum e cea de sala). Si trebuie sa ne informam despre ce inseamna asocialtie, organizatie, fundatie (trebuie sa vedem care varianta e mai buna). De ce nu avem pe nimeni de la Drept prin rosedu? (eventual fete :-") :P