[rosedu-general] ROSEdu social thingie

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Thu Oct 23 00:01:36 EEST 2008

On Wed, 2008-10-22 at 22:59 +0300, Razvan Deaconescu wrote:
> Salut!
>
> People, de multa vreme nu am socializat cu adevarat ca lumea. Drept
> urmare propun sa facem o astfel de actiune in week-end-ul halalalt (1-2
> noiembrie).
>
> Eu si cu RR si Tavi am mers de multe ori la bowling (Mall Vitan sau
> Unirea) si este foarte fun. I'd say we do this - ROSEdu style. Fac eu
> cinste. Si daca facem asta sa fim cat mai multi (si mai veseli). The
> more, the merrier.
>
> What say you?

I'am all inside it. Nu am mai jucat niciodată bowling şi nu sunt sigur
că nu ne aruncă ăia afară, dar merită să încercăm :-)

++ la ideea lui AJ cu Plaza, ne-ar putea scuti de câţiva lei la taxi :-P

> P.S.3: I pup you!

I'm sorry, Răzvan, but you fail.
s/pup/poop/

Vlad
--
'Conformity is the jailer of freedom and the enemy of growth.'
        - John F. Kennedy