[rosedu-general] UIFv2 fost: Rezumat intalnire 4 octombrie

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Sat Oct 11 21:20:22 EEST 2008

2008/10/6 Alex Eftimie <alex at rosedu.org>:
> Răzvan Rughiniș a cerut și a primit astăzi aprobarea de la dl. Țăpuș,
> astfel că Install Fest-ul se va desfășura așa cum am stabilit.
>
> Afișul este la [1], alte materiale promoționale sunt la [2]. Cei care
> doriți să fiți parte a echipei de suport, lăsați un nume la [3].
> [ ... ]

Evenimentul a fost un succes, participând aprox 30 de persoane(10 din
echipa tehnică şi 20 de persoane pentru instalare) :)
O să pun nişte poze în curând.

Ca bonus, pt cei din echipa tehnică care se mirau de ce brusc merge
wireless-ul pt Atheros[1]:
> Linux kernel 2.6.27 officially released
> This new version adds the __ath9k wireless driver from Atheros__, the gspca driver [ ... ]

Sergiu.

[1]http://arstechnica.com/journals/linux.ars/2008/10/10/linux-kernel-2-6-27-officially-released