[rosedu-general] UIFv2 fost: Rezumat intalnire 4 octombrie

Razvan Rughinis rrazvan at gmail.com
Tue Oct 7 00:29:03 EEST 2008

2008/10/6 Alex Eftimie <alex at rosedu.org>

> Multumesc, am reparat. Anunțul a fost scris când încă nu știam dacă
> avem aprobare pentru ambele săli.
>
> --
> Alex Eftimie

Aprobare este pentru ambele sali. Eu am facut promovarea evenimentului la
cursul de anul I, asa ca s-ar putea ca doua sali sa nu fie suficiente. Vom
avea si EG207 ca rezerva.
O alta activitate fun va fi instalarea serverului Atlantis (serverul
destinat studentilor) care se va petrece tot la Install Fest.

--
Razvan Rughinis