[rosedu-general] [RFC] Asociația ROSEdu

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Mon Oct 6 18:34:13 EEST 2008

2008/10/6 Andrei Buhaiu <andreibuhaiu at gmail.com>:
> Salut,
>
> Am discutat cu persoanele pe care le-am considerat eu potrivite pentru
> a fi desemnate ca membri fondatori şi după scurte discuţii avem cei 3
> membri fondatori, iar aceştia sunt:
>
> - Sergiu Iordache
>
> - Alexandru Juncu
>
> - Vlad Dogaru
>
> Dacă are cineva probleme cu vreuna din persoane, cu nominalizarea ei
> sau criteriile după care s-a făcut această alegere poate să-mi ceară
> explicaţii.

Asa cum am vorbit astazi, nu sunt de acord cu nominalizarea lui Andrei
pentru ca nu o vad ca suficient de transparenta:
 * cei 3 nu sunt obligati sa fie membri fondatori daca nu-si doresc acest lucru
 * poate exista si alte persoane (eu de exemplu) care si-ar dori sa
fie fondatori

A fi membru fondator este un lucru important, asadar ar trebui sa dam
dreptul oricui doreste acest lucru sa fie. Asta desigur, daca restul
membrilor activi ROSEdu sunt de acord.

Sper sa discutam asta mai multi pe viu.

--
Alex