[rosedu-general] Afis (poster) UIF 2nd ed

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Sun Oct 5 11:46:51 EEST 2008

On Sun, 2008-10-05 at 01:20 +0300, Alex Eftimie wrote:

> Am pus pe "din nou" n textul de sus i o stelu roie:
> http://www.rosedu.org/~alexef/uif/uifposterv2.jpg

Eu unul era s fac o criz de whatever cnd am vzut-o. tiu c ideea e
s ocm cumva, dar asta e prea de tot. Stelua roie st acolo ca pe
ambalajele proaste de detergent, care e mereu
  "NOU!!1onehundredandeleventeen!".

Poate alt culoare sau o form diferit acolo ar avea efectul dorit fr
a face pe unii (sau numai pe mine) s vrea s i scoat ochii cu
forfecua de unghii.

Just my RON .02 (and you know the drill about language -- read beyond
it),

Vlad