[rosedu-general] Rezumat intalnire 4 octombrie

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sat Oct 4 22:53:51 EEST 2008

On Sat, 2008-10-04 at 22:11 +0300, Lucian Adrian Grijincu wrote:
<snip>
> Pentru a fi expliciți: la laboratoarele de USO + la curs se va pomeni
> de install fest. Răzvan (unu dintre cei doi) va trimite un mail (după
> ce se primește aprobarea de la decan/Țăpuș pentru a organiza UIF în
> facultate) pe lista profilor: poate vre-unul dintre profi (mai ales
> cei care folosesc linux la laboratoare/teme) vor menționa existența
> evenimentului la curs.

Razvan Rughinis nu se va putea ocupa de promovarea UIF. Este o saptamana
foarte incarcate si nu poate investi timp. Sunt doua solutii:
1. apel la Mircea si/sau George pentru asa ceva
2. 2 reprezentanti ai studentilor - recomandarile mele sunt Andrei
Buhaiu si Alex Juncu, in masura in care au timp sa discute cu Tapus
si/sau decanul
3. eu impreuna cu doi reprezentanti ai studentilor, miercuri

Oricum chiar si apelul la Mircea si/sau George ar fi bine sa contina doi
studenti in momentul in care se discuta cu Tapus. Pana la urma Mircea
si/sau George trebuie sa fie doar front-end nu purtatorii efectivi de
cuvant.

Sidenote: lui RR i se pare valoaroasa ideea cu salita mica de Ixia
pentru sediul ROSEdu asa ca avem un punct de plecare bun. Ramane sa mai
discutam. AlexEf, sa te ocupi tu de colectarea de statuturi, Andrei de
selectarea/voluntarierea membrilor fondatori. De asemenea, ar trebui
documentate functiile necesare (presedinte, vicepresedinte, consilier
etc.) Mihai (Maruseac) te poti ocupa tu de asta?

> Ar trebui să se ocupe cineva (nu numaidecât o persoană) să verifice că
> toate componentele au fost identificate pentru ca săptămâna viitoare
> doar să mergem cu banii și să-l asamblăm. So, who's up for the task?

Un punct foarte bun de plecare este documentul creat de George acum ceva
vreme[1]. George, parca spunei ca e destul de ieftin un upgrade de
procesor sau de RAM?

Razvan

[1] http://spreadsheets.google.com/pub?key=p_ffD4-cVedIAdkfEIpSPFQ