[rosedu-general] Rezumat intalnire 4 octombrie

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Sat Oct 4 21:58:47 EEST 2008

On Sat, 2008-10-04 at 21:41 +0300, Alex Eftimie wrote:
> [...]
>
> S-au stabilit urmtoarele:
>  * pentru partea legal, voi ncepe un draft pe GDocs reprezentnd
> statutul viitoarei asociaii; va trebui ntre timp s gsim o adres
> (sediul social) - rzvan. Soluia optim ar fi o sal din UPB, poate o
> sli lng IXIA. Rmne de discutat.
>
>  * Ubuntu Install Fest va avea loc sptmna viitoare, smbt, 11
> Octombrie ora 12 n EG106+EG306. Luni trebuie luat aprobarea de la dl
> Tpu (mbardac, gmilescu, rr); mine cel trziu trebuie pui n tem
> asistenii de USO (AlexJ i Vlad); ncepnd de mari spam...err
> promovare pe toate cile; LucianG+eu anunm ubuntu-ro.

Well, brief away :-) Mi se pare cam devreme sptmna viitoare, dar sunt
convins c ai gndit-o voi bine.

> <snip>
>  * wouso pornete n sptmna a 3-a, aceeasi adres
> https://wouso.rosedu.org/, mai este timp;

Awesome... RD, need questions? Mai ales pentru Quest? Nu am nimic n
minte, dar cred c pot ajuta cu o ntrebare dac e nevoie.

> S-a mai discutat i despre un eveniment viitor, n care vom aduna 5
> notari "locali" Thawte care vor da... certificate.

I'm all over it.

OT: Ai terminat foarte repede. Do you n00bs not drink if I'm not there
to inspire competence?

Vlad