[rosedu-general] Weak SSH keys deleted - spread the news

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed May 28 18:27:18 EEST 2008

Salut!

Imi cer scuze pentru metoda spartana in care am actionat, dar sunt
destul de obosit si chefless acum si nu prea ma simt in stare de solutii
destepte.

Am sters toate cheile publice unsafe de SSH[1]. Inclusiv cei care aveau
cont de root nu mai au chei. Mircea, Luci, Sergiu va rog sa-mi puneti in
conturile voastre chei publice sigure ca sa va dau acces de root.

Ceilalti autentificati-va pe site cu parola si adaugati-va cheile. Daca
v-ati uitat parola apelati la un admin.

Inainte de a submite o noua cheie folositi ssh-vulnkey pentru a vă testa
cheia.

Spread the word.

Razvan

[1] http://www.debian.org/security/2008/dsa-1576