[rosedu-general] Felicitari WoUSO si CSpay teams!

Alex Juncu alexandrujuncu at yahoo.com
Fri May 23 19:53:28 EEST 2008

Stiu ca ati muncit mult la proiectele acestea, dar azi munca voastra a fost recunoscut.
Astazi, la Sesiunea de comunicari proiectul WoUSO a obtinut locul I la sectiunea de Retele de Calculatoare si Aplicatii Web. De asemenea CSpay a obtinut o mentiune la aceeasi sectiune (proiectul merita mai mult dar s-a lovit de jurizarea bazata pe o mentalitate total invechita...razvan va poate da mai multe detalii). Felicitari ;)
Pe langa premiile din partea catedrei de Calculatoare, s-au mai acordat un set de diplome din partea studentilor, reprezentati de un membru SRAIT. (offtopic un alt castig al zilei a fost faptul ca la fiecare sectiune, anul acesta a fost un reprezent al studentilor :D). Aceste premii sunt:
locul I - WoUSO
locul II - CSpay
Felicitari again :D

Ok, nu as vrea sa vorbesc desre felul in care au fost alesi castigatorii din partea catedrei, dar as vrea sa va prezint argumentele pentru care au fost acordate diplimenele din partea studentilor (ca sa nu existe dubii despre subiectivitate)
 -in primul rand au fost multe proiecte care erau de fapt proiecte de PM si de licenta. asta inseamna ca ele erau facute mai mult din obigatie..aceste proiecte au pierdut multe puncte din partea mea
 -foarte multe proiecte nu aveau ce cauta la sectiunea acesta..acestea le-am eliminat din prima
 - WoUSO si CSpay se integrau perfect in seciune, si a fost de aprciat faptul ca au fost create pentru facultate (si studenti si profesori)
 - ambele priecte au fost dovedite practic
 -WoUSO si CSpay au fost singurele proiecte de la oameni de anul II. desi proiectele celor din an mai mare au fost mai complexe, trebuie apreciat faptul ca desi sunteti tineri ( :P  ) ati realizat ceva foarte bun
 -WoUSO a fost singurul proiect in carnetelul meu la care nu am notat minusuri, dar am notat multe plusuri (printe care: utilitate, scop didactic, integrabilitate, ergonomie, modularitate si altele pe care le-am uitat)
 -CSpay ar fi meritat locul III (de la studenti) sincer (mai era un soft care mi s-a parut interesant, de la cineva de anul V care merita un loc) dar dupa ce am vazut modul in care membrii catedrei erau atat de impotriva celor de an mai mic, am dorit sa echilibrez situatia, pentru ca trebuiesc incurajati si stimulati studenii noi cu idei noi ;)

All in all, niste premii meritate
Good job guys :D