[rosedu-general] Poze galerie softwareliber.ro

Adi Roiban adi at roiban.ro
Tue May 20 23:53:21 EEST 2008

Salut,

Va scriu pentru a va intreba daca vedeti o problema din faptul ca as
vrea sa pun poze de la evenimentele Rosedu pe galeria de la

http://www.softwareliber.ro/poze/

Intentia mea este de a realiza o galeria in care cat de cat sunt aduna
poze de la evenimentele legate de softwareul liber din Romania.

Pana acum am pus poze cu evenimentele organizate de grupul din Cluj sau
evenimente la care am participat dar pe viitor mi-ar face placere ca in
acesta galerie sa se gaseasca poze si cu alte evenimente.

Mersi!
--
Adi Roiban