[rosedu-general] Sali pentru UIF si CD-uri

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Fri May 9 18:58:41 EEST 2008

On Fri, 2008-05-09 at 18:30 +0300, Razvan Deaconescu wrote:

> Am fost eu azi in EG106 si EG306. S-au ars switch-uri in ambele sali. A
> fost un soc electric foarte urat in facultate azi :-|. Am schimbat
> switch-urile.

Meh, şi eu mă plângeam de sursa mea muribundă. Goddamn uhh... pe cine
dăm vina pentru chestia asta?

> In acest moment EG306 este functionala. EG106 nu are uplink. Trebuie
> resetat un switch la care nu am deocamdata acces. Voi vorbi cu Razvan
> Rughinis despre asta.
>
> EG306 arata destul de nasol. O sa trebuiasca sa dam putin cu matura pe
> acolo sau maine sau duminica, altfel nu va fi un aspect prea placut.

Dăm, cum să nu dăm, mă ofer dacă sunt prin zonă, sper să nu intervină
nimic. Numai obiectele muncii să le avem la noi.[1]

> Bun. O sa vin maine la facultate pe la 11. Ma gasiti in EF303.

Dammit, I thouhgt that was our special place :-(

Vlad

[1] Mă refer la mături and the like, bineînţeles.