[rosedu-general] [Fwd: Re: Tricouri Reloaded]

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon May 5 22:04:17 EEST 2008

-------- Forwarded Message --------
From: Alex Juncu <alexandrujuncu at yahoo.com>
To: Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>
Subject: Re: [rosedu-general] Tricouri Reloaded
Date: Mon, 5 May 2008 07:15:52 -0700 (PDT)

> Cea mai buna solutie e sa propui pentru a cumpara vreo 20
> de tricouri cu
> ROSEdu/CS pentru noi si sa intrebi care e pretul. Nu pune
> intrebare "se
> poate", pune intrebarea "cat costa" - ca si
> cum ai sti deja ca se poate.
> Sa aiba o reticenta in a te refuza.
>
> Razvan

Reply:
Buna,

Pretul pentru tricou este de 1.96 EUR/bucata + TVA.
Pretul de personalizare este 1.63 EUR/bucata + TVA - transfer de serigrafie, 1 pozitie, 4 culori.

Astept un feedback de la tine,
Roxana

EOF

Logoul este: http://rosedu.org/files/chameleon_logo.gif
Vreau si eu logul acesta in format vectorial (sau ce sursa avem noi?) Dar cred ca ar merge mai bine ca trandafirul sa fie deasupra scrisului.
Si as zice sa avem doua varinta:
scris negru (scoatem griul din 'edu') pe alb
si scris alb pe tricou negru
alte pareri? Raspunsul cat mai repede va rog