[rosedu-general] Ubuntu artwork

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon May 5 21:53:47 EEST 2008

On Mon, 2008-05-05 at 16:19 +0100, Mircea Bardac wrote:

> Looks great.
>
> Cred ca toata poza ce este deasupra lui "ubuntu install fest" (inclusiv
> acest text), ar merge foarte bine si deasupra form-ului de pe pagina:
> http://rosedu.org/form-uif.php

/me takes a bow. Nice job y'all! Sunt de-a dreptul incantat si
entuziasmat de poster si de tot efortul, sugestiile si entuziasmul
depus. Este exact contributia unei comunitati pentru atingerea unui
scop. Two thumbs up!

Ma apuc de marketing! Alex, maine tragem la imprimanta posterul si il
raspandim prin facultate.

Razvan