[rosedu-general] Ubuntu artwork

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Mon May 5 13:18:00 EEST 2008

2008/5/5 Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>:
> On Mon, 2008-05-05 at 11:07 +0300, Alex Eftimie wrote:
>  <snip>

>  > final, legătură către formularul de inregistrare, diacritice) la:
>  > http://dev.rosedu.org/trac/rosedu/wiki/UbuntuInstallFest/Mesaj .
>  > Trebuie adăugate diacritice peste tot si e aproape gata.
>
>  Link-ul cu site-ul afisului nu functioneaza cum trebuie[1]. Adresa
>  uif at rosedu.org este alias catre alex at rosedu.org
>

>  > Cei care vor promova pe listele seriilor, forum-ul acs etc, (Alex
>  > Juncu, Mihai Maruseac .... ?) anunțați acest lucru, imediat ce avem și
>  > afișul, aveți mână liberă!

> [...]

Imaginea JPEG cu afisul nu exista momentan (am creat un fisier gol
uif2008-afis.jpg). Daca trimiti mesajul pana este gata afisul (adica
diseara), mai bine scoate link-ul catre acesta.

Temporar pun un "coming soon...".

Alex

--
() campania panglicii în ASCII - împotriva mesajelor electronice in HTML
/\ www.asciiribbon.org - împotriva atașamentelor proprietare