[rosedu-general] Ubuntu artwork

Mihnea Simian simian_mihnea at fotolitera.com
Mon May 5 12:49:35 EEST 2008

Am pana la 20:00, pe la 9 sunt acasa si definitivez varianta mea. In
principiu si eu as vota cu afisul cu delfini. Ma gandeam ca pe fiecare
putem pune ceva funny... gen.. "No, dolphins are not exactly included"
respectiv "No, free hugs are not exactly included" pt afisul meu. Din
pacate varianta in eng suna bine dar va veni in discordanta cu restul
afisului.