[rosedu-general] Ubuntu artwork

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sun May 4 13:41:23 EEST 2008

On Sat, 2008-05-03 at 16:08 +0300, Andrei Buhaiu wrote:
> Eu aş prefera un poster mai puţin serios, dar mă supun majorităţii,
> mihnea dacă îţi trebuie vreun screenshot sau orice altceva nu ezita să
> apelezi la mine sau la alex.

Cateva observatii referitoare la afis:

1. Nu puneti inca sala EG405 pe afis. Pe moment nu stim cat de multi o
sa vina si sa nu parem ca vrem sa folosim toate salile din facultate.
Daca vor fi prea multi si e nevoie si de EG405 o vom folosi.

2. Ar fi bine sa apara undeva sigla facultatii (sau a catedrei). Desi
cred ca mai degraba sigla facultatii; stiu ca nu e foarte frumoasa dar,
principial, salile pe care le folosim sunt ale facultatii nu ale
catedrei. In acest fel putem promova si apartenenta studentilor
participanti la facultatea de automatica si calculatoare. Mai ales ca
promovarea o vom face in cadrul facultatii. Nu trebuie sa fie foarte
mare. Undeva jos sigla si "Facultatea de Automatica si Calculatoare" ar
trebui sa fie OK. In plus, ii va pica bine si domnului decan cand voi
discuta cu dansul maine.

O sa revin mai pe seara cu un mesaj pe care sa-l transmitem pentru
promovare pe diversele liste de discutii. O sa fie un mesaj cu o tenta
mai non-serioasa cum ii place lui Andrei si mie ;-)

Razvan