[rosedu-general] Feedback studenti - 2007-2008 semestrul 2

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Fri May 2 12:45:17 EEST 2008

Salut!

Am avut o discutie cu Razvan Rughinis ieri si am fost desemnat
responsabil cu a culege informatii despre feedback-ul din acest
semestru. Semestrul trecut au existat situatii in care la unele materii
au lipsit feedback etc. si vrem sa neutralizam de la inceput astfel de
situatii.

Drept pentru care am propus/desemnat un responsabil pentru fiecare serie
a fiecarui an care sa ma tina la curent cu starea feedback-ului care se
da pe curs.cs.pub.ro.

Lista este intr-un wiki[1]. Tot in acest wiki ii voi ruga pe
responsabili sa-mi spuna daca sunt materii unde nu este feedback-ul
activat etc. pentru a rezolva cat mai rapid problema.

O sa mai stresez eu lumea pe la inceputul lunii iunie referitor la acest
aspect.

Daca se poate as dori un contact pentru anul 2 seria CB.

Razvan

[1] http://anaconda.cs.pub.ro/~razvan/wiki/index.php/Feedback_studenti