[rosedu-general] Sesiunea de comunicari stiintifice

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Fri May 2 12:04:28 EEST 2008

Salut!

Va fac public anuntul referitor la sesiunea de comunicari stiitifice din
acest an:

---
In ziele de 23 si 24 mai 2008 se va desfasura in Facultatea de
Automatica si Calculatoare Sesiunea de comunicari stiintifice
studentesti.

Studentii care au lucrat in particular la un proiect si considera ca pot
prezenta rezultatele obtinute in cadrul acestei manifestari sunt rugati
sa ia legatura cu cadrele didactice pentru a discuta subiectul si
posibilitatea prezentarii acestuia.

Prin participarea la aceasta sesiune puteti sa cunoasteti si sa
stabiliti legaturi cu colegii care au preocupari comune, sa intariti
colaborarea cu cadrele didactice pentru colaborari la eventuale
proiecte, sa castigati o distinctie daca lucrarea voastra este buna,
distinctie ce va va ajuta la obtinerea unei burse de performanta.

De asemenea, participarea voastra, daca va fi una buna si de succes,
poate contribui la CV-ul vostru.

Va asteptam!
---

Lasand la o parte bla-bla-ul, este foarte bine sa existe o prezentare in
cadrul acestei sesiuni a WoUSO si CSpay.

Chiar daca vom mai lucra la ele nu inseamna ca nu are sens sa va
"laudati" lumii intregi cu ceea ce ati realizat. Sunt proiecte
studentesti cu impact si cu utilitate.

Din ce am discutat cu Razvan Rughinis, pot exista maxim 5 studenti la un
proiect.

Propunerile mele sunt urmatoarele:

WoUSO: Sergiu, Alex, Vali, Mihai
CSpay: Luci, Vlad, Andrei (eventual din nou Alex - nu stiu daca are insa
timp si voie sa participe la doua prezentari)

Din cate stiu eu (nu am prezentat niciodata nimic - am fost un n00b),
trebuie facuta o prezentare de circa 15 slide-uri. Mi se pare ca nu e
nevoie de documentatie, nimic. Eventual o demonstratie live.

Partea pe care voi trebuie sa insistati e ca aceste aplicatii _chiar_
sunt utile si utilizate. Nu sunt chestii stiittifice cu latura
filozofico-utopica :-). Sunt programe gandite cu scopul de a fi utile,
nu de a rascoli in gaura neagra a cunoasterii.

Nu ar trebui sa alocati mai mult de o zi - doua pentru o astfel de
prezentare. Iar rezultatele vor fi foarte bune.

Razvan