[rosedu-general] Tricouri Reloaded

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Fri May 2 10:58:50 EEST 2008

On Thu, 2008-05-01 at 12:22 -0700, Alex Juncu wrote:
> aduc aminte ca se arpopie termenul pentru care ne vor trebui tricourile alea
> (ar fi fost frumos sa avem si la Install Fest, dar in fine...)
>
> Razvan: care e statusul cu facultatea? aia mai vor tricouri?

Lucrurile merg foarte greu in facultate. Dupa cum stiti. Nu stiu ce
sanse sunt sa fac o lista cu cei care vor tricouri. De asemenea, nu stiu
cat timp pot investi sa tot bat la cap lumea pe aceasta problema.

Cea mai buna solutie e sa propui pentru a cumpara vreo 20 de tricouri cu
ROSEdu/CS pentru noi si sa intrebi care e pretul. Nu pune intrebare "se
poate", pune intrebarea "cat costa" - ca si cum ai sti deja ca se poate.
Sa aiba o reticenta in a te refuza.

Razvan