[rosedu-general] Propunere: intalnire + hackathon

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Fri Mar 28 20:31:27 EET 2008

On Fri, 2008-03-28 at 17:55 +0200, Sergiu Iordache wrote:
> Eu sunt plecat in perioada 2-4 din Bucuresti si oricum ar fi imposibil
> probabil sa ajung la facultate.
>
> Cat despre luni si marti, pentru mine e destul de dificil sa vin seara
> pt ca asta inseamna 2 drumuri la facultate in una din zilele astea....
> Dar asta nu inseamna ca nu puteti sa va intalniti fara mine :)

Bun, atunci hai sa o lasam pe o perioada cand este mai multe lume
libera. Ideea de baza la un hackathon este sa fie cat mai multa lume
prezenta si sa fie agitatia cat mai mare (si productivitatea aidoma)

Poate reusim sa stabilim o intalnire saptamana cealalta (7-13 aprilie)
in care sa discutam ce putem sa punem la cale si facem o planificare
pentru hackathon conform orarului si programului fiecaruia.

Razvan