[rosedu-general] Propunere: intalnire + hackathon

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Thu Mar 27 21:18:42 EET 2008

Razvan Deaconescu wrote:
> Salut!
>
> Intrucat lucrurile nu progreseaza asa cum probabil fiecare si-ar dori in
> mica noastra comunitate, propun urmatoarele:
>
> * o intalnire in care sa punem la punct _ce_ putem si vrem sa facem in
> urmatoarele cateva luni de zile (cspay v2, wouso, vmchecker, hammerfall
> etc.); as vrea ca intalnirea asta sa aiba loc luni sau marti mai pe
> seara
> * un hackathon[1]: ar trebui sa dureze cel putin o zi; mie mi-ar placea
> sa dureze doua; gasim o sala cu calculatoare in facultate si undeva la
> [...]

Salut,

eu sunt liber şi dornic de asemenea lucruri; pe lângă bonusul mare de
productivitate, ar fi şi sort of "team building": învăţăm _practic_ unii
de la alţii.

Luni mă întorc (o să fiu plecat în weekend) şi de atunci, cât timp e
vremea de summit, o să fiu liber, cu condiţia să ne hotărâm cu cel puţin
24 de ore înainte.

Anul 2 are o temă de predat marţi, dar în afară de asta nu văd nimic
important în viitorul nostru imediat. Ar fi fun şi utilă o întâlnire
luni seara, deşi nu ştiu câţi am veni -- tema la PA ne cam mănâncă :-)

În ceea ce priveşte proiectele: (personal stuff here)
  * I'm all in for cspay v2; miroase a fun, primul proiect serios în
care m-am implicat, that sort of shite :-P
  * la wouso nu ştiu cu ce aş putea ajuta -- e mostly webdev;
  * vmchecker sounds very nice; aş participa dacă mă pricep la aşa ceva.
  * hammerfall m-a depăşit demult.

Happy Hacking, (but not without me)
Vlad
--