[rosedu-general] Propunere: intalnire + hackathon

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Mar 27 16:16:22 EET 2008

Salut!

Intrucat lucrurile nu progreseaza asa cum probabil fiecare si-ar dori in
mica noastra comunitate, propun urmatoarele:

* o intalnire in care sa punem la punct _ce_ putem si vrem sa facem in
urmatoarele cateva luni de zile (cspay v2, wouso, vmchecker, hammerfall
etc.); as vrea ca intalnirea asta sa aiba loc luni sau marti mai pe
seara
* un hackathon[1]: ar trebui sa dureze cel putin o zi; mie mi-ar placea
sa dureze doua; gasim o sala cu calculatoare in facultate si undeva la
12 ore pe zi proiectam, scriem cod si depanam; lunch is on me
** intrucat de miercuri este liber (summit NATO), propun sa ne vedem
miercuri sau joi sau vineri sau sambata sau duminica de saptamana
viitoare; dupa cum am precizat mie mi-ar placea mult sa stam doua zile
sa facem asta

Singura problema este ca unii dintre voi s-ar putea sa plece acasa in
perioada asta.

Cum vi se pare ideea cu intalnirea + hackathon-ul? Vi se pare OK sa-l
organizam saptamana viitoare? Daca da, cati sunt dispusi sa vina? Daca
nu, cand sa-l organizam altcandva? The die is cast.

Razvan

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Hackathon