[rosedu-general] [Fwd: RE: Participare eLiberatica 2008]

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Fri Mar 21 13:42:30 EET 2008

Salut!

Va rog sa folositi formularul lui Alex pentru inscriere[1]. De acolo vom
desemna pe cineva sa foloseasca formularul lor.

Va trebui sa cream si un spreadsheet cu datele noastre (vom stabili un
nou resposabil).

Plata se face prin transfer bancar. Pe moment am doar banii de la
Andrada, Mihai, Alex Bardas si Oana. O sa va presez sa-mi dati banii
pana marti-miercuri ca sa terminam balciul.

Razvan

[1] http://rosedu.org/formular.php