[rosedu-general] Invitatie - video conferinta

Alex Juncu alexandrujuncu at yahoo.com
Fri Mar 21 10:57:13 EET 2008

Este o idee super tare ;)

Hardware: una din salile EC (care mai sunt libere si in timpul saptamnii). SAU este sala de conferinte ED010 care nu este folosita foarte des(dar trebuie sa avem cheia de la cineva si nu stiu de la cine)
Software: VLC mi se pare ca merge destul de naspa (are delay mare). De ce nu putem folosi ceva foarte simplu cum ar fi un Skype?

Andrei Cipu <crangasi2001 at yahoo.com> wrote: Salut,
Eu sunt Andrei, omul cu ideea conferintei. :)
In primul rand cateva lamuriri suplimentare fata de mailul
lui Razvan.

Pe lângă prezentările studenţilor plecaţi la diploma
in străinătate (3-4-5 in functie de timp si de
posibilităţi), as vrea sa fie si 1, maxim 2 prezentări
ale unor oameni care lucrează cu tehnologii cu care nu va
întâlniţi in facultate (nici măcar in cadrul Rosedu).
Daca aveţi preferinţe in domeniu, let us know si o sa
vedem ce se poate face.

In ceea ce priveÅŸte perioada, eu am propus prima
săptămână din mai din 2 motive. Pe de o parte ajungem
si noi la jumătatea stagiului (majoritatea suntem plecaţi
pentru 4 luni, de la 1 martie), pe de alta nu intraţi nici
voi in presesiune. Daca vreţi o alta perioada, veniţi cu
propuneri.

De asemenea, dacă unii dintre voi vor sa se implice direct
in organizare, vorbiti cu Razvan sa va dea drepturi de
editare pentru document si pentru calendarul google pentru
conferinţă.

In ceea ce priveÅŸte mailurile voastre:

--- Sergiu Iordache  wrote:

> Suna foarte tare, cateva pareri relativ la documentul
> ala:

> saptamana din aprilie
>  VLVC suna foarte bine, mai ales ca VLC mi se pare foarte
> bine facut.
> Oricum facem o proba inainte, eventual la lab-ul
> cisco(daca se poate
> :) ) ca acolo putem sa simulam si niste conditii de retea
> mai proaste.

O idee excelenta, pentru ca cel mai probabil serverul va fi
la voi. Eu am testat video-conferinţa doar in 2 si a mers
fără probleme cu o conexiune internaţională asa si asa.
Rămâne de văzut cum scaleaza.

> ecran, ...
> Ar fi misto un EC cu proiector dar cred ca e liber doar
> in weekend.

Exista avantaje si dezavantaje. Dezavantajele ar fi ca
majoritatea privitorilor ar fi pasivi. Daca as fi fost in
poli, sala mea preferata ar fi fost ED010. Oricum, aici nu
am nimic de spus.

> Oricum great idea.
> Sergiu

10x. :)