[rosedu-general] Invitatie - video conferinta

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Thu Mar 20 13:48:48 EET 2008

Suna foarte tare, cateva pareri relativ la documentul ala:

 VLVC suna foarte bine, mai ales ca VLC mi se pare foarte bine facut.
Oricum facem o proba inainte, eventual la lab-ul cisco(daca se poate
:) ) ca acolo putem sa simulam si niste conditii de retea mai proaste.

Ar fi misto un EC cu proiector dar cred ca e liber doar in weekend.

Oricum great idea.
Sergiu