[rosedu-general] Invitatie - video conferinta

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Mar 20 13:11:27 EET 2008

Salut!

Am discutat cu un student de anul 5 (Andrei Cipu) si mi-a propus ca
undeva prin mai sa existe o sesiune de video-conferinte in care
studentii actuali plecati la diploma sa faca niste prezentari ale
proiectelor proprii.

Avantajele sunt mutuale:
* ei vor avea o sesiune de prezentare in care isi vor revizui
abilitatile de prezentare si modul in care vor raspunde la intrebarile
si neclaritatile celorlalte
* voi veti avea ocazia sa puneti intrebari, sa urmariti o prezentare,
etc.

Eventual putem face si noi o prezentare despre ce am facut noi pe la
ROSEdu. Ar trebui sa fie fun.

Dincolo de experienta prezentarilor, vor exista si foarte multe lucruri
de invatat. Fiecare prezentare va avea un puternic fundament tehnic
util.

What say you?

Razvan