[rosedu-general] LAN Strike

Alex Juncu alexandrujuncu at yahoo.com
Tue Mar 18 23:55:30 EET 2008

eu oricum voi fi acolo ca fac parte din echipa de organizare:P

Vlad Dogaru <ddvlad at anaconda.cs.pub.ro> wrote: Mihnea Simian wrote:

> Nu cred, trebuie sa venim noi pregatiti :D

Ideea era să /putem/ aduce, să nu avem probleme. Nu îmi imaginam că
ne-ar ruga cineva cu băutură, ţigări, droguri etc. la intrare :-)

> PS: sa ne trageti si pe mine si pe mihai de maneca pentru bani de
> hosting pt rosedu.org

Subscriu; ar trebui făcut un calcul şi contribuit direct la Alex, cu
mulţumirile de rigoare pentru că s-a ocupat.

--
There is nothing more dangerous than an
idea when it is the only one you have.