[rosedu-general] Carti IT

Iancu Mihai fane_caramida at yahoo.com
Tue Mar 11 10:19:52 EET 2008

Apropo de mailul asta, am citit niste super carti de reelistica, "Servicii web" si "Retele de calculatoare", ambele de la Editura Petrion. Fac cam cat doua cursuri CIsco CCNA si sunt foarte atractive :D

Sergiu Iordache <sergiu.iordache at gmail.com> wrote: Salut,

Vad cã activitatea a scãzut un pic pe listã aºa cã o sã încerc sã va
trezesc interesul cu un nou subiect de discuþie.

E vorba despre cãrþile IT. În vacanþa trecutã aº fi vrut sã citesc
câte ceva dar nu am ºtiut ce carte sã aleg. Aºa cã vã invit sã
povestiþi ce cãrþi aþi mai citit voi în ultima vreme, fie cã aþi citit
câteva paragrafe, fie cã aþi citit o carte întreagã.

Nu conteazã cât de specific e subiectul, dacã v-a plãcut spuneþi-ne ºî nouã.

Dacã se strâng mai multe pãreri o sã le culeg într-o formã ºi o sã le
postez pe site/wiki.

De asemenea când se întoarce Rãzvan vorbesc cu el sã vedem cum facem
cu O'Reilly.

Vã aºtept,
Sergiu.

Mihai Iancu
OSE - Organizatia Studentilor din Inginerie Electrica
0742559036
www.OSE.ro
http://mishu-blog.blogspot.com