[rosedu-general] Project Refresh: Conferinta Open Source in Poli

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Fri Mar 7 23:14:54 EET 2008

Iancu Mihai wrote:
> Sal!
>
> Eu propun sa ne intalnim o data (ceva gen in timpul sapt seara), sa fim
> o dta toti si sa facem un fel de lista de dicutii, sa vb liber si sa ne
> cunoastem mai bine.

De obicei când ne întâlnim, suntem în număr puţin mai mare decât „masa
critică” şi o să fie raţia „signal-to-noise” puţin prea mică. Dar după
aia bem bere :-) Aşa că, da, ar trebui să ne întâlnim.

Cât despre liste de discuţie, cred că asta e ok pentru o asemenea
discuţie. Eu am mai propus o listă de offtopic, dar nu cred că ar avea
prea mult succes. Vino pe IRC dacă vrei să ne cunoaştem. #rosedu pe
FreeNode.

> Nu njurati daca ideea e cretina, dar pur si simplu mi-a venit s-o spun
> ca mi se parte constructiva.

Stai liniştit, aşteptăm până ne vedem face-to-face ca să ne înjurăm :-)

Vlad

--
There is nothing more dangerous than an
idea when it is the only one you have.