[rosedu-general] Project Refresh: Conferinta Open Source in Poli

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Fri Mar 7 20:09:05 EET 2008

Alex Juncu wrote:
> parca vorbeam noi in sesiune de ideea organizarii unei conferinte despre
> Open Soft in Politehnica si era vorba ca dupa sesiune revenim pe idee...
> Ce facem? Organizam ceva?

Salut,

despre asta cred că o să putem vorbi mâine pe IRC. Problema este că
întâlnirea a fost propusă şi acceptată tot pe IRC, şi nu a mai anunţat
nimeni pe listă. Anunţ eu acum: Sâmbătă (mâine), de la 10 la 14,
întâlnire pe canalul de IRC, cu participarea extraordinară a Domnului
Răzvan Deaconescu :-)

Pentru gustul meu e cam devreme, dar o să fac /tot/ posibilul să ajung.
Everyone reading this is invited.

Vlad

--
There is nothing more dangerous than an