[rosedu-general] Domeniu rosedu.org

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Fri Mar 7 19:12:38 EET 2008

> 1. cum se face acest lucru, punem toţi câte 5 lei/există altă formulă mai bună?
Prima oara am strans câţiva de la 322 cate 5 lei si am cotizat pt un an.

>  2. Vlad spunea că ROSEdu e găzduit de GoDaddy (celebru pentru site-uri
>  porno), putem oare schimba acest lucru?
ROSEdu e gazduit de anaconda iar domeniul este înregistrat prin opti.ro.
E adevărat că opti face aparent reselling de la Go Daddy şi faptul că
Go Daddy are nişte reclame cu femei în State. E posibil şi ca printre
alea 20 de milioane de domenii înregistrate de Go Daddy să fie si
site-uri cu pr0n(nu stiu cât de celebre :P). Oricum nu ştiu cu ce ne
afectează asta.

Sergiu.