[rosedu-general] Proiect documentatie

mihai maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Mon Jul 21 11:58:17 EEST 2008

In acest moment documentatia despre masini virtuale a depasit 50% (din
ce estimam eu ca ar trebui sa cuprinda). Daca exista cineva care
considera ca ar trebui sa includ mai multe detalii acolo, il rog sa-mi
transmita aceasta informatie.

A doua problema: cred ca ar fi mers niste screenshots pe wiki la
instalare dar din diverse motive nu am putut face acest lucru (access
denied, lipsa de drepturi). Daca se simte nevoia acestor screenshots
spuneti-mi si le voi transmite cuiva care le poate pune.

A treia problema: tutorialul de sed/awk a ramas in acelasi stadiu
pentru ca mi s-a spus ca ar trebui sa mai adaug detalii la sed. Numai
ca am uitat ce trebuia adaugat (shame on me). Si de awk nu ma apuc
pana nu termin partea de sed. As avea, asadar, nevoie de o lista de
lucruri care ar mai trebui spuse despre sed.

Astept orice sugestii.

PS: Oricine e liber sa corecteze orice eroare am lasat sa scape pe
acolo, orice omisiune a aparut din neglijenta si celelalte.

Mihai