[rosedu-general] GNOME bug

Andrei Soare andrei.soare at gmail.com
Tue Jul 1 18:45:09 EEST 2008

Salut,

Am si eu nevoie de putin ajutor, am zis ca trec, ca marii profesionisti, pe
Linux, dar dupa o saptamana de lucru numai in Linux m-am ales cu un sistem
care abia se mai taraste :))
Cea mai mare problema este cu GNOME, mereu cand se incarca sistemul, dupa ce
introduc parola dureaza putin mai mult sa se incarce si ma aleg cu un
background albastru deschis, fara icons, nu pot sa dau right click pe
desktop, iar ca "overall look" arata ca un sistem din anii '90. Dupa 5
minute de utilizare, apare urmatorul mesaj:

There was an error starting the GNOME Settings Daemon.
Some things, such as themes, sounds, or background settings may not work
correctly.
The Settings Daemon restarted too many times.

Ce-as putea sa-i fac ? Ma chinui de cateva zile bune si n-am rezolvat nimic.
Ar fi mai simplu sa reinstalez tot, dar asa n-o sa invat nimic din asta.
Chiar as vrea sa-l repar ...

Btw, folosesc Ubuntu 8.04

--
Andrei Soare