[rosedu-general] O'Reilly User Group

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Thu Jan 31 20:31:02 EET 2008

Mersi de informaţii Adi.

Pai atunci dacă sunteţi de acord ne putem înregistra ca grup(cu toate
că am oarecare îndoieli asupra atenţiei pe care o să o acorde ei unui
grup de ~30 persoane :P). Anyway ar mai fi întrebarea adresei de
shipping, o punem adresa unuia dintre noi sau o punem de exemplu la
facultate(Razvan ?). Am pus a doua variantă doar pentru că ar fi mai
uşor de ajuns la ele.

Cât despre Amazon din câte ştiu toate amazon-urile(dot com, dot uk,
dot de) trimit cărţi şi dvd-uri în România.

Preferabil e probabil sa iei de pe dot uk, cu toate că nu ştiu care e
cea mai bună combinaţie preţ carte/preţ transport(s-ar putea de ex să
fie chiar mai ieftin dacă iei de pe .com)

Cam atat,

Sergiu.