[rosedu-general] eLiberatica 2008 - Oferta speciala pentru organizatiile si asociatiile OS/FS din Romania

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Wed Jan 23 08:36:17 EET 2008

mmdumi wrote:
> Salut,
> In legatura cu eLiberatica 2008, ce parere aveti . Ne bagam ?

Eu chiar aş vrea să merg. Dar mailul pe care l-am primit legat de
nu-ştiu-ce reducere de 10% este vag şi nu ştiu dacă putem beneficia de
reducerea asta dacă nu avem o organizaţie cu acte and all.

Dar chiar şi fără, /vreau/ să merg. Mai ales că e în Bucureşti anul ăsta.

> ROSEdu rullz ?

Da.

> (stiu ca lui vlad nu ii place ca am scris rosedu cu ROSEdu)

Asta e... Tu ca tine, eu ca mine :-)

Vlad

--
There is nothing more dangerous than an