[rosedu-general] Inchidere WoUSO

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Thu Jan 17 00:35:03 EET 2008

2008/1/16 Alex Eftimie <alex at rosedu.org>:

> Dupa 22:30 sunt si eu online in privinta asta.
>
> @Vali: 1. pentru QotD putem sterge intrebarile ramase in baza de date,
> sistemul va afisa: nu exista intrebare pt azi.
> 2. pentru challenge banuiesc ca mai trebuie doar o regula in plus, in
> acelasi loc unde se verifica ora < 22. Astfel orice incercare de a
> provoca/accepta va esua.
> 3. Cu Questul e mai dificil. Daca il punem inactiv (QUEST_LEVELS = 0)
> este posibil sa nu mai afisez corect nivelurile curente. trebuie
> sapat.
>
> Alex

Am reusit. Qotd nu mai exista in baza de date, nu se mai poate
provoca, nu se mai pot validada raspunsurile la Quest. WoUSO este pe
moarte.

Mi-am permis si textul pe prima pagina:
" Sfârşitul poveştii
Question of the day, The Quest şi posibilitatea de a provoca au fost
dezactivate. Provocările pentru joi, 17 ianuarie, pot fi rulate.
Citând vrăjitorul din cartea magică (zisă şi forum): Premierea
participanţilor aflaţi în top la WoUSO se va face sâmbătă, 18.01.2008,
ora 11:00. Ne vedem în hol la EC.
Stack overflow."

Toate cele bune.

PS: modificarile sunt doar in fisierele de pe site. Un TODO pentru
varianta de la anul ar fi ca toata aceasta dezactivare dinaintea
decesului sa se faca automat, prin setarea unei variabile in config.

--
Alex Eftimie
http://anaconda.cs.pub.ro/~alexef/