[rosedu-general] Revigorare

Vali Valentin vali_shooter at yahoo.com
Mon Jan 7 00:41:37 EET 2008

--- mmdumi <mmdumi at gmail.com> wrote:

> Vlad vroia sa spuna ca vineri ne intalnim cu domnul
> si iubitul si
> respectatul profesor Surpateanu, la lucrarea de
> seminar, unde multi
> sunt varza (printre care ma numar si eu). Prin
> urmare ar fi bine sa nu
> bem prea tare joi (nu ca as fi eu mare bautor), dar
> traduceam ce
> spunea vlad mai sus.
> Numai bine.
> Mihai

Grupa 322 CA are Miercuri lucrare la AA si Joi la EEA
si ma gandeam ca era buna o bauta dupa ce scap de
lucrari (mai ales la EEA).
Luni si Marti trebuie sa mai invat si eu ceva.
In plus eu mi-am facut obiceiul ca in week-end sa plec
acasa.

Daca nu se poate in alta zi, vad cum fac si poate vin
si in week-end.

Vali.