[rosedu-general] Strategie pentru eLiberatica

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Thu Feb 14 16:01:48 EET 2008

Tiberiu Turbureanu wrote:
> Vlad Dogaru s-a oferit voluntar sa se ocupe de scanarea carnetelor celor
> care nu au posibilitatea si de strangerea banilor, dupa vacanta. Mergem
> la Agora si ridicam biletele, apoi.

Nu chiar,... m-am oferit să strâng şi să scanez carnetele. La grija pe
care o am eu de bani, /vă rog/ nu mă puneţi să strâng banii voştri dacă
ţineţi la ei.

> Feedback! :)

O chestie minoră: te rog, scrie răspunsurile după citat, nu înaintea
lui. În felul ăsta păstrăm ordinea logică a replicilor. Mulţumesc :-)

Vlad
--
There is nothing more dangerous than an
idea when it is the only one you have.