[rosedu-general] Ubuntu-ro în Politehnica!

Alex Juncu alexandrujuncu at yahoo.com
Fri Feb 1 16:51:27 EET 2008

OMG Razvan!!!!you read my mind :D chiar vroiam sa aduc in discutie chestia cu infintarea unui centru de training/testare pt LPI :D
Centrul Linux-IBM din facultate a organizat niste cursuri de linux (am fost si eu la  unul din ele) dar parca nu e un nivel destul de ridicat incat sa poti obtine o certificare. Ar fi super daca s-ar organiza un centru de training. M-as implica intr-un astfel de proiect ;)

Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro> wrote: On Thu, 2008-01-31 at 12:40 -0800, Alex Juncu wrote:
[...]
> De asemenea, as zice ca ar trebui sa promovam si altceva: certificari
> Linux. Multi studenti in facultatea asta merg pe certificarile Cisco
> (ceea ce e un lucru bun) dar totusi se cauta mult oameni specializati
> in Linux. Certificari gen Linux Profesional Institute (care apropo are
> o certificare speciala de Ubuntu) sau Comptia Linux+ (sau chiar
> specializari distributuin specific gen RedHat si Novel)

Eu trag nadejdea sa ma certific LPI undeva in februarie, cel tarziu
martie. Am discutat si cu Razvan Rughinis si vom incerca sa facem un
centru de training LPI. Asta ar fi cu adevarat un lucru bun. Centru de
testare/certificare deja avem.

Razvan