[rosedu-general] Documente asociatie

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Wed Dec 17 23:26:37 EET 2008

2008/12/17 Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>:

> Pe cerere aparea ca trebuie sa fie cat mai multe semnaturi. Alex,
> Andrei, what was the deal with that?

Da, a fost ideea lui MihaiM sa o semnam mai multi din ROSEdu, ca să
arătăm că suntem mai mulți interesați, nu numai prepreședintele.

Eu aș putea veni la 10 cu ele imprimate, așa ca până la 12 să le putem
depune Răzvan; câți alți rosediani mai sunt disponibili până atunci să
o semneze? Dacă nu ne adunăm măcar 4-5, putem reveni și la ideea
inițială cu o singură semnătură.

Așadar, cine-cum-când până mâine la 11 e disponibil (după ora 14 nu
cred că mai are rost să căutăm pe cineva la Senat).

Alex EFtimie