[rosedu-general] Help Sun Microsystems

Tibi Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Tue Dec 16 22:50:13 EET 2008

În data de Ma, 16-12-2008 la 21:23 +0200, Vlad Ureche a scris:
[tăietură]
> Tibi, imi pare rau dar nu stiu nici eu... Am vazut jobul pe acolo si
> m-am gandit ca voi ati putea fi interesati. Cat despre cei de la
> laboratorul sun, well, ai putea sa-l intrebi pe Alex Heri ce stie.
> Just my 2 cents...

Am vorbit cu Alex (Gavrilă) și Sever. Se pare că au mai încercat și ei
să contacteze pe cei care au venit prima dată să instaleze serverele dar
fără folos.

L-am contactat pe Louis [1], poate merge abordarea inversă: de sus în
jos. :-)

Vă țin la curent,
Tibi

[1] http://ooo-speak.blogspot.com/