[rosedu-general] Fwd: Întâlnire multilateral tematizat? - ce-am discutat

Iancu Mihai fane_caramida at yahoo.com
Fri Dec 12 22:08:26 EET 2008

Salutari!

Vreau sa imi cer scuze pentru ultima perioada, am fost foarte ocupat cu tot felul de evenimente, acum sunt mai liber. Problema a fost ca eu sunt singurul din OSE care se ocupa de asta, de aceea a ramas cam in aer toata treaba.

Am vorbit cu Alex Ef si i-am zis in mare cum sta treaba. Singurele probleme:  trebuie sa realizam afisul. O sa scoatem cateva bucati la Casa de Cultura, o sa mai dam niste mailuri pe grupurile de discutii si o sa realizam astfel o mica promovare :)  Cat despre sala, putem folosi amfiteatrele noastre, ea002 sau ea004. Au sio proiector, deci e foarte bine. Mai mult decat atat, putem folosi si monitoarele din holul facultatii de IE pentru promovare :D

Mihai

Daca mai aveti si alte idei, sunt binevenite :)

Mihai Iancu
OSE - Organizatia Studentilor din Inginerie Electrica
0742559036
www.OSE.ro
http://mishu-blog.blogspot.com