[rosedu-general] Bogdan Manolea

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Thu Dec 11 17:25:55 EET 2008

On Thu, 2008-12-11 at 07:19 -0800, Andrei Cipu wrote:
> Salut,
>
> Venisem eu mai demult cu idee sa-l invitati pe Bogdan Manolea sa tina o prezentare despre aspectele legale ale dezvoltarii open-source, in cardul cursului vostru sau cu alta ocazie.
>
> Profitand de faptul ca unul din colegii mei colaboreaza cu el, l-am intrebat daca ar fi dispus sa tina o asemenea prezentare si am primit un raspuns pozitiv. Asa ca daca gasiti oportuna o asemenea prezentare vreodata... let him know. :)

Salut,

deja eşti cel puţin a doua persoană (după Alex Morega) care propune aşa
ceva. Eu unul sunt pentru idee, dar momentan suntem destul de "la
început" cu organizarea ideilor, deci nu putem oferi nimic concret. Nu
ştim formatul cursurilor, câte vor fi, tematica exactă, etc. Dar, "în
principiu", we're all for it. Mulţumim de sugestie :-)

Vlad