[rosedu-general] Help Sun Microsystems

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Dec 10 16:20:12 EET 2008

On Wed, 2008-12-10 at 14:30 +0200, Vlad Dogaru wrote:
> On Wed, 2008-12-10 at 14:19 +0200, Vlad Ureche wrote:
<snip>

> Go away! :-P

Cu toate problemele, Java a fost si inca este (nu pot sa spun de viitor)
un limbaj important si a adus multe contributii importante domeniului
computer science (overall portability, model foarte tare de garbage
collection si JIT) etc.

> Aşa mai vii de-acasă. Seriously, Sun au o imagine foarte bună pe scara
> mea personală de valori (unde, bineînţeles, în vârf este Răzvan
> Deaconescu).

Stai asa ca ma topesc ... :-P

dtrace si ZFS sunt, intr-adevar, realizari de exceptie ale Sun. Din
pacate, ZFS s-a dovedit a fi si un factor de clash in comunitatea
Linux[1] din cauza licentei folosite pentru ca nu poate fi portat.

> La asta nu mă bag.

> Dar asta mi se pare o idee foarte bună. În mod amuzant, s-a mai vorbit
> recent despre OpenSolaris şi posibilitatea de a îl instala în facultate.
> Nu o să ghiciţi cine: da, Decebal :-P
>
> Bottom line: Solaris+USO==good, iar acum vreau să văd dacă vmware sau
> virtualbox se înţeleg bine cu OpenSolaris (asta *după* cele 3 zile de
> download -- regie is t3h sux0r).

Imi pare o idee buna sa _amintim_ de Open Solaris la cursul/laboratorul
de USO. Nu cred ca e o idee buna sa _insistam_ pe asta din doua motive:
1) OpenSolaris este _tot_ Unix
2) OpenSolaris nu este un Unix la fel de folosit precum Unix

Ca si tehnologii folosite (dtrace, ZFS) oricum ar trebui mentionat si
faptul ca este o alternativa. Faptul ca poate fi testat cu LiveCD este,
de asemenea, un plus.

Looks cool :-)

Razvan