[rosedu-general] Întâlnire multilateral tematizat? - ce-am discutat

Iancu Mihai fane_caramida at yahoo.com
Mon Dec 8 21:14:45 EET 2008

In principal m-am gandit sa prezentati notiuni generale despre linux si ce aduce nou ubuntu 8.10....acum cum le faceti, va las pe voi, ca voi va pricepeti

In alta ordine de idei, am propus un amfiteatru gen EA 002 sau ))$ pentru ca sunt incapatoare si au si proiectoare.

Acu problema este ca trebuie sa fie in timpul saptamanii, pe cat posibil, pentru ca in weekend nu gasim pe nimeni care sa ne dea telecomezile de la proiectoare si ecrane si mai mult decat atat, facultatea e inchisa....

Mihai Iancu
OSE - Organizatia Studentilor din Inginerie Electrica
0742559036
www.OSE.ro
http://mishu-blog.blogspot.com