[rosedu-general] Întâlnire multilateral tematizată - ce-am discutat

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Sat Dec 6 21:10:22 EET 2008

ROSEdu ...

Ubuntu @ ose
	- tibi & alex3f nominalizați ca prezentatori
	- mai încă vreo doi dintre noi mergem la install-fest
	- sâmbăta - duminica viitoare

THAWTE
	- săptămâna a doua din semestrul al doilea o facem
	- o să voluntariezez eu pe cineva
	- să fie organizat cu ăia care au organizat în vară.

mamba
	- RD o să vorbească cu RR despre luat încă 5 adrese IP
	- RD trebuie să afle adresele de mail ale utilizatorilor de pe anaconda
	- trimitem mailuri tutor "mai vreți cont sau nu? dacă da, ți se va
copia tot home-ul, dacă nu datele mai rămân pe fostul anaconda pâna MM
LL YY"
	  Când se va muta se va redirecta și MX la mamba
	- lucianc va muta MX după cum îl doare capu (lists.rosedu.org în
openvz de rosedu, user at rosedu.org va fi făcut prin alias pe swarm - ca
să nu avem coturi duplicate)
	- sergiu migrează site-ul rosedu
	- lucianc listele de discuții
	- răzvan proiectele (trac/svn).
	- trebuie configurat svn să meargă peste un mediu securizat
	- Andrei `Boo high you` și LucianC vor migra swarm-ul
	- trebuie un wiki pe care să scriem toate chestiile pe care le-am modificat

oscdc
	- nume canci
	- merge în licee din bucurești și-i păcălim să vină la noi la curs
(le facem o prezentare despre open-source)

să bem.

--
 .
..: Lucian