[rosedu-general] Întâlnire multilateral tematizat?

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Fri Dec 5 17:05:49 EET 2008

2008/12/5 Vlad Dogaru <ddvlad at anaconda.cs.pub.ro>:

> Poate că am ratat circulara, dar ce anume înseamnă "Thawte stuff"?
> Planificăm organizarea unui sign-in sau ne semnăm unii altora actele? Nu
> de alta, dar ne trebuie copii după buleting and whatnot în cazul din
> urmă.

Nu ai ratat circulara, dar la întâlnirea la care am planificat Ubuntu
8.04 installfest no. 2 am hotărât să facem și o semnare de
certificate, ca după să primim un mesaj care a amâna pe o dată
ulterioară acest eveniment. Din câte știu trebuie să stesăm și oameni
non-rosedu pentru semnare de cerificate. Mă gândeam să planificăm
mâine când facem, pe cine tre să chemăm, etc.

> Aia e berea?
Evident.

> o======3
I hate you.